#DigiDays, campania care răsplătește clienții fideli prin super oferte
- În perioada 10-16 mai, DIGI sărbătorește clienții existenți cu noi oferte dedicate
- Clienții fideli vor beneficia de o reducere de 50% în primele 6 luni, indiferent de serviciul pentru care efectuează un upgrade
- Oferta este disponibilă exclusiv online, pe site-ul DIGI.ro, și se adresează doar clienților existenți
Prognoza pentru luna mai anunță #DigiDays, o nouă campanie desfășurată exclusiv online pentru clienții DIGI existenți, a căror loialitate este răsplătită cu oferte speciale. În perioada 10-16 mai 2021, clienții care au ales să rămână aproape, indiferent de moment, vor beneficia de 50% reducere la orice serviciu, extraopțiune sau upgrade adițional, în primele 6 luni de la activarea ofertei.
Clienții existenți care doresc să beneficieze de această promoție vor avea de parcurs următorii pași: accesează pagina de campanie www.digi.ro/digidays sau secţiunea „Contul meu”, „Serviciile mele”, selectează serviciul nou, serviciul pentru care doresc upgrade sau una sau mai multe extraopțiuni, iar prețul pe care îl vor achita, timp de 6 luni, pentru acestea va fi redus cu 50% din valoarea inițială.
Campania #DigiDays este valabilă pentru toate serviciile existente și este disponibilă exclusiv online, pentru contracte cu o durată de 24 de luni, iar detaliile ofertei pot fi găsite pe site-ul www.DIGI.ro. Reducerea se va aplica direct pe factură, astfel clienții care dețin serviciul Fiberlink 300 și optează pentru pachetul Fiberlink 1000, vor achita suma de 20 lei/lună, în primele 6 luni. De asemenea, clienții care, în prezent, dețin doar servicii fixe și doresc să se porteze în rețeaua DIGI Mobil, timp de 6 luni beneficiază de o reducere de 50% din valoarea abonamentului ales.
DIGI este primul operator care a lansat oferte convergente de servicii de telecomunicații fixe și mobile, pe piața locală, odată cu introducerea în portofoliu a serviciilor de telefonie mobilă, în 2007. Potrivit datelor publicate de compania-mamă Digi Communications N.V. în Raportul anual 2020, 73% din clienții DIGI dețineau, la începutul anului, cel puțin două servicii, în timp ce 31% dintre abonați utilizau trei sau mai multe servicii din portofoliul operatorului. În România, la 31 decembrie 2020, DIGI furniza peste 12,8 milioane servicii de telecomunicații fixe și mobile (unități generatoare de venituri, RGU) către abonați, cu 12% mai mult decât în anul 2019.