Metro Cash & Carry Romania si Metro Systems Romania, parteneri ai Digi | RCS & RDS pentru transformare digitala
• Cea mai importanta companie la nivel national in domeniul comertului cu ridicata, Metro Cash & Carry Romania, si Metro Systems Romania, furnizorul intern Metro Group pentru solutii IT, beneficiaza, din septembrie, de servicii de comunicatii electronice convergente oferite de Digi | RCS & RDS.
• Parteneriatul pentru conectivitate si transformare digitala acopera solutii personalizate pentru serviciile de comunicatii de date, servicii de telefonie fixa si servicii de telefonie si date mobile.
Metro Cash & Carry Romania, Metro Systems Romania si Digi | RCS & RDS au demarat, in septembrie, o colaborare in domeniul comunicatiilor electronice mobile si fixe, care acopera o paleta extinsa de servicii personalizate.
Proiectul, gestionat de echipa Digi Business, presupune livrarea de servicii de comunicatii de date fixe (VPN MPLS), servicii de telefonie fixa, servicii de audioconferinta, servicii de telefonie mobila si date mobile, pentru o flota de aproximativ 2.000 utilizatori din cadrul celor doua companii.
Digi | RCS & RDS a propus celor doi parteneri solutii de ultima ora in domeniul comunicatiilor de date, care sa sustina nevoile tehnice ale acestora, atat pentru reteaua de magazine si depozite, cat si pentru cele doua sedii principale din Bucuresti. Serviciile sunt furnizate prin intermediul unei infrastructuri fixe pe baza de fibra optica, implementata de operator in cea mai mare parte a locatiilor partenerilor. Pentru o mica parte a retelei s-a apelat la solutii radio de tip microunda.
In sediile centrale ale partenerilor, Digi | RCS & RDS a adoptat solutii care asigura redundanta optima pentru serviciile fixe de date si telefonie. De asemenea, in aceste locatii au fost instalate routere performante, care le ofera utilizatorilor din cele doua companii redundanta la nivelul retelei Digi | RCS & RDS. Tehnologia adoptata permite, in prezent, atingerea unor viteze de pana la 10 Gbps in sediile centrale, iar acoperirea indoor pentru serviciile mobile a fost semnificativ imbunatatita. O alta componenta a proiectului a constat in instalarea de echipamente si solutii pentru optimizarea serviciilor fixe de date si voce.
Parteneriatul cu DIGI l RCS & RDS sustine obiectivul Metro de a dezvolta continuu serviciile oferite clientilor nostri. Odata cu aceasta colaborare, realizam o suplimentare a capacitatilor tehnice de infrastructura de date si, prin urmare, o disponibilitate sporita a serviciilor. Apreciem deschiderea si flexibilitatea de care echipa DIGI l RCS & RDS a dat dovada in cadrul acestui proiect si suntem nerabdatori sa dezvoltam noul parteneriat in parametri optimi pentru cerintele noastre de business, a declarat Camelia Oprea, Director Financiar Metro Cash&Carry Romania.
Principalul nostru obiectiv a fost acela de a oferi partenerilor servicii de cea mai inalta calitate la nivelul experientei utilizatorului si de a integra cat mai bine solutiile noastre fixe si mobile, pentru optimizarea costurilor. Solutia astfel construita va permite ambilor clienti sa beneficieze de cele mai avansate tehnologii pentru serviciile de voce mobila (inclusiv VoWIFI si VoLTE). A fost o provocare pentru echipele noastre, care au reusit intr-un timp record, de aproape o luna, sa documenteze, sa conceapa, sa configureze si sa implementeze un proiect 100% personalizat. Le multumim partenerilor nostri pentru increderea de a pune in practica alaturi de noi un asemenea proiect ambitios, cu beneficii pentru clienti, angajati si publicul larg, a declarat Valentin Popoviciu, Vicepresedinte al Consiliului de Administratie Digi | RCS & RDS.
Despre METRO Cash & Carry Romania
METRO este liderul comertului cu ridicata la scara mondiala. Compania opereaza in 36 de tari si numara peste 150.000 de angajati la nivel mondial. In anul financiar 2017/2018, METRO a inregistrat vanzari in valoare de 36,5 miliarde €. Compania ofera solutii personalizate si produse de inalta calitate pentru a satisface nevoile clientilor sai din industria ospitaliera (HoReCa) precum si ale comerciantilor independenti, atat la nivel regional, cat si la nivel international. Bazandu-se pe forta diviziilor sale de vanzari METRO/MAKRO Cash & Carry si Real, precum si pe serviciile de livrare si initiativele de digitalizare, METRO stabileste standarde pentru viitor: orientare catre client, solutii digitale si modele sustenabile de afaceri.
METRO Cash & Carry Romania a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda.