Anne Hathaway, de nerecunoscut pe platourile de filmare de la ”WeCrashed”! Actrița s-a transformat în Neytiri din ”Avatar”
Anne Hathaway, actrița în vârstă de 38 de ani, este de nerecunoscut în imaginile surprinse pe platourile de filmare ale seriei ”WeCrashed”, întrucât aceasta s-a deghizat în Neytiri, umanoida feminină din filmul SF Avatar, rol interpretat atunci de Zoe Saldana.
În imaginile surprinse pe platourile de filmare din New York, actrița este de nerecunoscut, întrucât pentru machiajul ei au fost necesare proteze faciale și vopsea albastră pentru față, care i-au schimbat total înfățișarea.
Citește și: Anne Hathaway și Jared Leto, sărut pasional pe platoul de filmare “WeCrashed”. Cum au fost surprinşi cei doi
Ba mai mult, pe lângă machiajul extravagant și costumul albastru, actrița a optat și pentru o coafură deosebită, și anume codițe împletite și accesorizate cu niște bile ce par a fi din lemn. Ea a fost surprinsă într-o pauză de filmare, în timp ce vorbea la telefon.
Jared Leto, persoonaj principal în seria WeCrashed
Recent, Jared a renunțat la părul lung pentru a semăna cât mai bine cu Adam Neumann, omul de afaceri care a cofondat compania imobiliară WeWork, în rolul căruia se află în miniseria WeCrashed, unde joacă alături de Anne Hathaway. Protagoniștii au fost surprins în mijlocul evenimentelor, în New York-ul devenit platou de filmare pentru derularea poveștii.
"WeCrashed", producție marca Apple Tv+, se bazează pe seria de podcasturi cu același nume, iar povestea se va centra în jurul scandalului financiar ce a vizat firma "WeWork", una dintre cele mai valoroase startup-uri din lume, și cuplul de narcisiști a căror dragoste haotică a făcut totul posibil.
Citește și: Imagini spectaculoase din making-of. Cum se transformă Anne Hathaway în marea vrăjitoare din „The Witches”
Compania imobiliară "WeWork" a fost creată în Statele Unite în 2010 în timpul expansiunii practicii de coworking și și-a extins rapid birourile în Europa, America Latină și continentul asiatic. Fondatorii au creat așteptări uriașe care au atras nenumărați investitori, ce au evaluat compania la peste 47 de miliarde de dolari, dar gestionarea necorespunzătoare și nenumăratele practici îndoielnice din partea antreprenorilor i-au determinat să declare pierderi enorme în 2019 și vânzarea mărcii.
Astăzi, WeWork continuă să funcționeze în mai multe orașe, dar cazul său a devenit o paradigmă a previziunilor de succes exagarete, care sunt adesea asociate companiilor nou create în Statele Unite.