Bradley Cooper nu permite scaunele pe platourile de filmare: Energia scade atunci când stai jos
Bradley Cooper a regizat doar două filme, „A star Is Born” și „Maestro”, dar și-a definit deja stilul în ceea ce privește impunerea „viziunii” sale în spatele camerei.
În cadrul „Variety’s Directors on Directors”, în timpul unei discuții cu cineastul Spike Lee, el a făcut câteva dezvăluiri despre tehnica sa ca regizor, mărturisind că nu permite scaune pe platourile de filmare atunci când el se află la cârma unei producții.
Actorul a petrecut șase ani lucrând la filmul despre Leonard Bernstein, „Maestro”, pentru care a fost co-scenarist, regizor, producător și vedetă principală.
„Am petrecut 20 de ani jucând în filme. Am fost destul de norocos că am lucrat cu regizori care au recunoscut că nu gândesc ca un actor - că de fapt gândesc în termenii întregii povești. Au fost suficient de generoși încât să-mi permită să mă alătur călătoriei lor”, a spus Cooper, potrivit Indiewire.
„Am fost actor atâția ani, dar, de fapt, eram un fel de fundaș, am cunoscut cu adevărat producția și am citit apărarea. Gândeam ca un regizor, dar din postura de actor. Pentru mine, a fost o tranziție atât de naturală, odată ce am avut curajul să scriu și să regizez un film. Când regizez, nu mă uit la ce am filmat. Nu există scaune. Întotdeauna am urât scaunele de pe platouri, energia ta scade în momentul în care te așezi pe un scaun. Nu există monitoare, zona aceea specifică unui platou.”
Cât despre „Maestro”, Cooper a explicat: „Mi-am executat exact viziunea. Și a fost rezultatul faptului că am avut atât de mult timp pentru a gândi, a scrie și a mă pregăti să joc în acest film.”
Abordarea lui Bradley Cooper în ceea ce privește actoria s-a schimbat după ce a lucrat cu Christian Bale
El a reflectat și asupra modului în care abordarea sa în ceea ce privește actoria s-a schimbat după ce a jucat în „American Hustle” al lui David O. Russell alături de Christian Bale, împletind acum tehnicile „Method Acting” în propria sa interpretare ca Bernstein.
„‘American Hustle’ a fost prima dată când am văzut un actor rămânând în pielea unui personaj. Era Christian Bale. Auzisem povești despre Daniel Day-Lewis. Dar nu vizualizam cum ar putea cineva să facă asta. Apoi am realizat că mă gândeam prea mult la acest subiect. Christian a rămas în vocea personajului, dar am vorbit despre copiii lui. Nu era ca și cum ar fi văzut un iPhone și ar fi avut un atac de cord. Așa că de la ‘American Hustle’ încoace am fost un actor care a recurs mereu la interpretarea metodică”.