„Barbie” domină box office-ul. În weekendul de deschidere a încasat peste 300 de milioane de dolari, în timp ce „Oppenheimer” a acumulat 165 de milioane de dolari
Cinefilii s-au bucurat în acest weekend de lansarea a doua filme extrem de așteptate. Fuziunea, alimentată de reţelele de socializare, dintre „Barbie” a lui Gerwig şi „Oppenheimer” al lui Christopher Nolan, sub numele de "Barbenheimer", a readus spectatorii în sălile de cinema în număr record pentru a vedea ambele filme ca o dublă proiecţie.
În total, Barbie și Oppenheimer au încasat câștiguri estimate la 465 de milioane de dolari, după ce au fost lansate în același timp, pe data de 21 iulie.
„Barbie”, cu Margot Robbie, în vârstă de 33 de ani, a dominat box office-ul în weekendul de debut, având încasări de peste 300 de milioane de dolari la nivel mondial. Acest lucru face ca filmul să aibă cel mai bun debut din anul 2023, potrivit Variety.
„Oppenheimer”, cu Cillian Murphy, în vârstă de 47 de ani, a ocupat locul doi, cu încasări de peste 165 de milioane de dolari la nivel global. Filmul a depăşit, de asemenea, aşteptările, obţinând încasări de 80,5 milioane de dolari în 3.610 cinematografe din SUA şi Canada, ceea ce îl face cel mai bun start al lui Nolan în afara filmului "Batman" şi una dintre cele mai bune lansări de până acum pentru o dramă biografică clasificată R.
Lansarea celor două filme a bătut recordul de încasări într-un weekend, eclipsând lansarea filmului „Spider-Man: No Way Home”, care a avut loc în primul weekend după pandemie, încasărilede atunci fiind de 281,8 milioane de dolari.
Greta Gerwig a intrat în istorie: "Barbie" are cel mai bun weekend de lansare pentru un film regizat de o femeie
Greta Gerwig a intrat în istorie, deoarece Barbie a înregistrat un weekend de lansare cu încasări de 377 de milioane de dolari în întreaga lume, devenind cel mai bun start pentru un film regizat de o femeie, relatează News.ro.
În box office-ul nord-american - SUA şi Canada - „Barbie" a ocupat primul loc cu încasări uriaşe de 155 de milioane de dolari din 4.243 de locaţii, depăşind filmul "The Super Mario Bros Movie" şi toate filmele Marvel lansate în acest an, devenind astfel cea mai bună lansare a anului.
La nivel internaţional, Barbie a generat încasări de 182 de milioane de dolari din 69 de teritorii, alimentând un weekend global de 337 de milioane de dolari, în timp ce Oppenheimer a obţinut 93,7 milioane de dolari din 78 de teritorii, reuşind chiar să depăşească Barbie în India, pentru un total global de 174,2 milioane de dolari.
De asemenea, este pentru prima dată când un film a avut un debut cu peste 100 de milioane de dolari şi un alt film a avut un debut cu peste 80 de milioane de dolari în acelaşi weekend.
Barbenheimer a afectat vânzările de bilete pentru Mission: Impossible: Dead Reckoning Part I, care au scăzut cu 64% după un weekend de deschidere solid şi recenzii bune.