George Clooney scrie istorie pe Broadway. Încasări record pentru piesa „Good Night and Good Luck”
Noua piesă de teatru cu George Clooney, de pe Broadway, "Good Night and Good Luck", a obţinut încasări de 3,78 milioane de dolari într-o săptămână, un record în istoria districtului teatral newyorkez, dominat de musicaluri Disney şi alte proiecte cu actori de la Hollywood.
Potrivit The Broadway League, o organizaţie care reprezintă producătorii, piesa lui Clooney a încheiat prima săptămână de la premieră cu un record, în condiţiile în care industria de profil se confruntă cu dificultăţi după pauza pandemică din 2020.
Starul de cinema continuă să aibă priză la public, cu atât mai mult acum, când pune viaţa de familie înaintea artei sale - dovada o reprezintă multitudinea de vedete care l-au susţinut la premiera sa din 3 aprilie, precum Jennifer Lopez, Uma Thurman, Hugh Jackman, Pierce Brosnan, Rachel Zegler şi Anna Wintour.
Adaptarea pentru teatru a filmului omonim din 2005, în care Clooney trece de la rol secundar la rol principal, a depăşit în vânzări noua versiune a clasicului "Othello", cu alţi doi mari actori, Denzel Washington şi Jake Gyllenhaal (3,12 milioane de dolari) la box-office-ul săptămânal.
Acesta este urmat de popularul musical "Wicked", un clasic al Broadway-ului (2,5 milioane de dolari), de "Glengarry Glen Ross", cu oscarizatul Kieran Culkin (2,2 milioane de dolari) şi de superproducţia "The Lion King" (2,1 milioane de dolari).
Clooney, care şi-a vopsit părul pentru acest rol, a avut un conflict cu preşedintele Donald Trump în timpul promovării piesei, pledând pentru libertatea presei în detrimentul puterii guvernamentale, fapt ce i-a atras ulterior critici din partea politicianului, care l-a numit un actor "de mâna a doua".
"Good Night and Good Luck" se bazează pe povestea jurnalistului Edward R. Murrow, care a luptat împotriva "vânătorii de vrăjitoare" a senatorului republican Joseph McCarthy în anii '50.
Din ce în ce mai mulţi producători aduc vedete de cinema pe scenele din New York, care au pierdut teren în comparaţie cu cele londoneze după pandemie, şi chiar şi în prezent, producţiile premiate, cu actori de top, se luptă să rămână profitabile, arată Agerpres.