Jude Law, pe afişul „Skeleton Crew”, un viitor serial din universul „Star Wars”
Disney a anunţat joi, în cadrul unei convenţii desfăşurate în California, un nou serial televizat din universul „Star Wars”, cu Jude Law în rolul principal, însă nu a evocat niciun nou lungmetraj, gigantul de divertisment concentrându-se în prezent pe streaming, informează AFP, potrivit Agerpres.
Harrison Ford şi Ewan McGregor au apărut pe scenă în faţa unei mulţimi de fani la Anaheim, în apropiere de Los Angeles, pentru "Star Wars celebration", o convenţie organizată o dată la câţiva ani, de obicei pentru lansarea unui nou film.
Însă serialele televizate au dominat prezentarea introductivă de joi seară, unde fanii s-au putut delecta cu extrase din viitorul serial "Andor" - a cărui acţiune va fi plasată cu cinci ani înainte de spin-off-ul "Rogue One" şi va beneficia de 2 sezoane a câte 12 episoade -, dar şi din cel de-al treilea sezon din "The Mandalorian".
Cel mai important însă, Disney a confirmat crearea serialului "Skeleton Crew", care îl va avea ca protagonist pe starul britanic Jude Law şi care va fi realizat de Jon Watts, regizorul celui mai recent "Spider-Man".
"Este istoria unui grup de copii de circa zece ani de pe o planetă foarte mică, care se pierd din greşeală în galaxia Star Wars", a declarat Jon Watts despre noul serial.
Prezentarea a început cu Ewan McGregor şi Hayden Christensen, care şi-au reluat rolurile din cea de-a doua trilogie de filme - difuzată în jurul anilor 2000 - în seria "Obi-Wan Kenobi".
Două episoade urmau să fie prezentate în avanpremieră fanilor joi, cu o zi înainte de a fi disponibile pe platforma de streaming Disney+.
Disney a cumpărat Lucasfilm şi franciza sa pentru 4 miliarde de dolari în 2012 şi a început imediat producţia unei noi trilogii şi a filmelor derivate "Solo" şi "Rogue One", însă de atunci şi-a redus ambiţiile pentru marele ecran.
Decizia gigantului din industria divertismentului de a se concentra mai mult pe seriale televizate este legată în principal de scăderea veniturilor din lansările în cinematografe, de recenziile nu foarte favorabile la recentele sale lungmetraje şi, cel mai important, de lansarea ofertei sale de streaming.
Platforma Disney+ a câştigat peste 130 de milioane de abonaţi de la lansarea sa în 2019, cu mult mai mult decât se aşteptau analiştii.