Lider incontestabil la box-office. Filmul care a debutat cu profit de 158 de milioane de dolari si a cucerit publicul
Cuvantul magic la box office in acest weekend a fost "Shazam!". Cea mai noua productie cu super-eroi marca Warner Bros. si DC Comics a facut furori atat in SUA, cat si peste hotare, cu incasari globale totale de 158,775,000 $, potrivit Box Office Mojo.
Primit foarte bine de criticii de specialitate si cu o multime de recenzii pozitive, "Shazam!" a performat peste asteptari. Desi multi ar putea crede ca debutul este unul medicoru pentru un film cu super-eroi, comparativ cu alte productii anterioare Marvel si DC, filmul a fost mai putin costisitor, ceea ce inseamna ca nu trebuie sa incaseze la fel de multi bani ca "Aquaman" si "Wonder Woman" pentru a fi considerat profitabil.
Warner Bros. si New Line au cheltuit 80 de milioane de dolari pentru a produce "Shazam!", dovedind ca nu e nevoie sa investeasca sume exorbitante pentru a face un film de succes.
Pelicula inspirata de benzile desenate DC Comics spune povestea lui Billy Baston (Asher Angel), un adolescent care capata puterea de a se transforma intr-un super-erou in momentul in care roseste un cuvant magic. In varianta sa adulta, Shazam (Zachary Levi) poate sa zboare, sa se deplaseze cu viteza-fulger, sa repsinga gloantele si sa loveasca obiecte sau persoane cu forta incredibila.
Atat criticii, cat si fanii au laudat filmul pentru optimismul si buna-dispozitie pe care le promoveaza, mai ales comparativ cu povestile apocaliptice care au dominat piata pana acum.
Potrivit studiilor, barbatii au fost majoritari in achizitionarea biletelor si vizionarea filmului, cu 57% prezenta in sala de cinema. 45% din public a fost feminin, iar varsta cinefililor a fost majoritar sub 25 de ani.
Desi Shazam! a condus la box-office in America de Nord si pe restul globului, remake-ul de groaza al lui Paramount pentru "Pet Sematary" a avut de asemenea un start puternic, incasand 42,300,000 $ in intreaga lume.
Thrillerul supranatural bazat pe romanul lui Stephen King a avut buget de doar 21 milioane de dolari, ceea ce inseamna ca este deja pe plus datorita vanzarii biletelor din primul weekend de lansare.