Netflix a platit 100 milioane $ pentru difuzarea unui serial. Productia pentru care a pus la bataie suma impresionanta
Netflix i-a linistit pe cei 130 de milioane de abonati, care au protestat cand au aflat ca unul dintre cele mai indragite seriale iese din program in luna ianuarie. Compania a platit 100 de milioane de dolari pentru difuzarea acestuia in continuare.
Netflix a pus la bataie suma impresionanta pentru WarnerMedia, caruia i-a platit din 2015 si pana acum cate 30 de milioane de dolari pentru a avea drepturile de difuzare ale serialului "Friends".
Aventurile lui Rachel, Monica, Phoebe, Joey, Chandler si Ross au cucerit generatii si sunt printre cele mai urmarite de pe platforma on-demand, asa ca Netflix le-a facut pe plac fanilor si au achitat pretul crescut pentru ca productia sa ruleze in continuare.
Fanii sitcom-ului s-au panicat cand au vazut ca data de expirare pentru "Friends" era 1 ianuarie 2019 si au protestat prin mesaje publicate pe retelele de socializare ale platformei.
"Armadillo sarbatorilor v-au indeplinit dorinta. "Friends" va fi in continuare pe Netflix in 2019", au anuntat prin Twitter reprezentantii platformei.
Timp de 10 sezoane, intre anii 1994-2004, fanii i-au urmarit cu sufletul la gura pe cei "sase prieteni de 20 de ani care navigau printre capcanele muncii, vietii si iubirii in anii 1990, in Manhattan".
Cu toate ca sitcom-ul a avut un succes nebun si inca este vizionat cu ardoare chiar si acum, creatorii David Crane si Marta Kauffman au declarat revistei THR in 2016 ca o reuniune "nu se va intampla niciodata".
"Am terminat show-ul asa cum am vrut sa-l terminam", a explicat Crane.
"Revenirea acelor personaje ar fi o idee proasta - nu vrei sa-i vezi cum mai stau in cafenea acum, dupa atatia ani. Vestea buna este ca ii puteti revedea ori de cate ori doriti pentru sitcom-ul traieste cu o vitalitate uimitoare si transmite exact ce am vrut la vremea respectiva."