Nu are de gând să se pensioneze. Harrison Ford, replică incredibilă când un reporter îi spune că „face senzație” și „este peste tot”
Harrison Ford, în vârstă de 82 de ani, este cunoscut pentru rolurile sale legendare, dar nu dă semne că ar încetini ritmul, având în prezent două seriale - „1923” și ”Shrinking” -, precum și un nou film - „Captain America: Brave New World”.
Pe covorul roșu din Los Angeles, la premiera celui de-al doilea sezon al serialului „1923”, Ford a fost întrebat dacă are planuri de retragere, iar răspunsul său a fost plin de umor: „Când îmi vei uita numele”.
În ceea ce privește noul sezon al serialului „1923”, care debutează pe 23 februarie pe Paramount Plus, el a explicat că este „foarte puternic”. Totuși, întrebat despre posibilitatea de a exista un al treilea sezon, Ford a ridicat din umeri și a răspuns simplu: „Eu doar lucrez aici”.
Chiar dacă are 82 de ani, actorul continuă să fie destul de activ în industria cinematografică. Întrebat cum ar descrie această etapă a carierei sale, Ford a continuat în același stil caracteristic, fiind ironic: „Prostesc”.
Când reporterul i-a spus că „face senzație” și că este „peste tot”, Ford a răspuns sincer: „Un pic prea peste tot pentru gustul meu”.
De asemenea, el a explicat că s-a lăsat purtat de „un val de scenarii foarte bune” și a decis să profite de ocazie, lucru de care este „foarte bucuros”.
Ce declarații a făcut despre reclama de la Super Bowl în care a apărut
Mai mult de atât, actorul a vorbit și despre apariția într-o reclamă la Super Bowl, la începutul acestei luni. Actorul a dezvăluit într-un interviu pentru „People” că inițial a refuzat oferta.
Totuși, regizorul filmului „Indiana Jones and the Dial of Destiny”, James Mangold, l-a convins în cele din urmă să accepte.
„Întotdeauna spui nu la început…Dar reclama a fost rafinată și personalizată. Cu aportul lui James a ajuns să fie ceva cu care chiar mă simt confortabil”, a declarat Ford.
Actorul din „Star Wars” a descris reclama de două minute, intitulată „Owner's Manual”, ca fiind o „reflecție asupra vieții”.
„Este vorba despre a avea control și puterea de a alege în viață, despre despre asumarea responsabilității pentru viața ta”, a spus el.
„Cred că reclama a fost inspirată de felul în care a fost filmată, de cum a fost realizată. Am fost fericit să fiu implicat... Nu este genul de reclamă mare și zgomotoasă, plină de efecte vizuale, de Super Bowl. Este o vânzare subtilă”, a mai spus el.