Numire in cadrul Grupului Digi: Luiza Domnisoru este noul director de Comunicare si CSR
Din iunie 2018, Luiza Domnisoru se alatura echipei de management a Grupului Digi, in calitate de director al Departamentului de Comunicare si CSR. Principalul rol al departamentului este conceperea si implementarea strategiei de comunicare si responsabilitate sociala de corporatie a grupului, contribuind, astfel, la consolidarea reputatiei acestuia.
Cu o experienta de peste 20 de ani in comunicare, Luiza Domnisoru (40 ani) este licentiata in jurnalism, din 2001, are un master in relatii publice si publicitate si a absolvit programul Executive MBA romano-francez INDE, organizat de ASE – Conservatoire National des Arts et Métiers (CNAM, Paris).
La inceputul carierei, a lucrat in presa scrisa (“Curentul” si “Mediafax”). Din 2003, s-a alaturat echipei de comunicare a TVR, devenind, un an mai tarziu, sef Serviciu Comunicare Externa TVR. In aceasta calitate a coordonat echipa de comunicare externa corporate si comunicare de produs. Din 2008 pana in 2017, a fost sef Serviciu Relatii publice in cadrul Grupului Renault in Romania, coordonand campanii si proiecte de comunicare integrata pentru grup si pentru constructorul de automobile Dacia. Inainte de a se alatura echipei Digi Communications, Luiza a fost Corporate Communications Director in cadrul agentiei de PR Rogalski Damaschin Public Relations, gestionand conturi si proiecte din domeniul energiei si infrastructurii, FMCG, transporturi, asigurari etc.
In paralel, Luiza deruleaza si activitati didactice, fiind profesor asociat al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii si al Facultatii de Litere. Din 2018, este membru al Consiliului Consultativ al programului Executive MBA romano-francez INDE, organizat de ASE si CNAM (Paris).
Grupul Digi Communications este compania-mama a operatorului regional de telecomunicatii RCS&RDS, furnizor de servicii de telecomunicatii fixe si mobile care opereaza in Romania, Ungaria, Spania si Italia. Serviciile de telecomunicatii fixe si de divertisment sunt oferite prin intermediul unei retele de fibra optica avansate tehnologic, care deserveste un numar semnificativ de gospodarii din Romania si Ungaria, iar ambele tari se afla in intregime in aria de acoperire a serviciilor de televiziune prin satelit, de tip “Direct-to-Home”, furnizate de grup.
Grupul detine si canalele de televiziune Digi 24, DigiSport, Digi Film, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, posturile de radio ProFM si Digi FM si platformele de comunicare online si social media reunite sub DigiOnline.