O reuniune pe gustul fanilor. Arnold Schwarzenegger și Danny DeVito, într-o reclamă difuzată la Super Bowl, la 36 de ani de la lansarea filmului „Gemenii”
Arnold Schwarzenegger și Danny DeVito au făcut echipă pentru o reclamă pregătită pentru pauza de la Super Bowl.
Video-ul începe cu Arnold, care filmează un clip publicitar pentru State Farm, ieșind în fugă dintr-o casă în flăcări, cu doi căței în mâini, chiar cu câteva secunde înainte de o explozie. Eroul îi înapoiază pe aceștia unei mame și celor doi copii ai ei.
„Mulțumesc, Agent State Farm”, îi spune femeia lui Schwarzenegger, îmbrăcat în echipamentul companiei de asigurări.
„Ca un vecin bun, State Farm este aici”, îi răspunde el, pronunțând nu tocmai corect cuvântul „vecin”.
Într-o serie de situații inedite, Arnold încearcă să urmărească indicațile regizorului legate de acest cuvânt, dar fără succes. Salvează momentul chiar Danny DeVito.
Super Bowl-ul este cel mai important eveniment sportiv din America de Nord şi a atras numeroase vedete în tribunele Allegiant Stadium (65.000 de locuri), în frunte cu baschetbalistul LeBron James şi cântăreţele Beyonce şi Taylor Swift, ultima fiind partenera unuia dintre jucătorii lui Kansas City Chiefs, Travis Kelce, pe care l-a felicitat călduros pe gazon la finalul meciului.
Echipa Kansas City Chiefs, condusă de starul Patrick Mahomes, a câştigat ediţia din acest an a Super Bowl-ului, marea finală a Ligii profesioniste de fotbal american (NFL), în care a învins cu scorul de 25-22, după prelungiri, formaţia San Francisco 46ers, duminică, la Las Vegas.
Spectacolul de la pauza Super Bowl-ului, care se bucură la rândul său anual de o mare audienţă, a fost susţinut de Usher, care a interpretat cele mai cunoscute melodii ale sale, cu o coregrafie impresionantă şi beneficiind în special de „complicitatea” solistei Alicia Keys.
Usher și-a lansat primul album în 1994, la vârsta de 16 ani, iar cel de-al nouălea, "Coming Home", a apărut vineri.
Tot în timpul pauzei de la Super Bowl unele dintre cele mai mari companii din SUA își lansează noile produse printr-o serie de reclame ce adună vedete de la Hollywood.