Sofia Vergara și-a lansat propria colecţie de ochelari de soare. Actrița columbiană, răvăşitoare în fotografia de promovare
Pe lângă aparițiile televizate și rolurile din seriale, care i-au adus sume impresionante, Sofia Vergara și-a construit un imperiu și în jurul liniei de îmbrăcăminte, al brandului de mobilă și al liniei de parfumuri create. Iar zilele trecută, actrița, în vârstă de 48 de ani, a anunțat că lansează un nou proiect, de data aceasta o colaborare cu un brand de ochelari de soare numit Foster Grant.
Vestea noii colecții vine alături de o fotografie în care actrița de origine columbiană poartă una dintre perechile de ochelari promovate. Răvăşitoare ca întotdeauna, Sofia a asortat accesoriul cu o ținută elegantă, formată dintr-o rochie lungă, din dantelă, care i-a evidențiat silueta de invidiat. Pentru o notă de mister, imaginea făcută public pe Instagram a fost editată alb negru.
Vergara a anunțat că a colaborat cu Foster Grant în iunie, anul trecut, și a apărut în alte câteva materiale promoționale pentru marca de ochelari. La scurt timp după ce colecția a fost lansată publicului, actrița a vorbit cu The Zoe Report și și-a amintit că inițial ezita să cumpere ochelari.
Mai exact, ea a remarcat: „Odată cu 42 de ani vederea mea s-a înrăutățit ... Niciodată în viața mea nu am avut nevoie să port ochelari. Deci, de multă vreme mă luptam cu ideea asta"
Dar a spus că, odată ce a acceptat că va avea nevoie de ochelari de vedere în viitor, a vrut să proiecteze rame care să-i ofere aceeaşi încredere, odată purtate.
„Este mai bine să vă purtați ochelarii de vedere și să fiți încrezătoare, deoarece mulți dintre noi vor trebui să poarte ochelari orice ar fi. Așadar, am decis că trebuie să fac asta... să creez o linie care să le facă pe femei să-și dorească să poarte ochelarii”, a spus ea.
Sofia Vergara a declarat apoi presei că ea însăşi a creat conceptul pentru linia de ochelari. Înainte de a se implica în proiectul cu brandul de ochelari, ea a colaborat cu Kmart și a apărut în mai multe reclame Diet Pepsi.