Câte ore au fost necesare pentru a realiza controversatul machiaj prostetic care l-a transformat total pe Bradley Cooper pentru rolul din „Maestro”
Mai mult de cinci ore au fost necesare pentru a realiza controversatul machiaj al lui Bradley Cooper care l-a transformat în Leonard Bernstein, în filmul biografic „Maestro”.
Machiajul actorului, care a inclus și un nas fals, a fost catalogat de unele voci drept „antisemit”, și a necesitat destul de multă pregătire, conform make-up artistului, Kazu Hiro.
„Ultima etapă - era acoperit aproape peste tot, corp și brațe - a durat peste 5 ore”, a spus Hiro publiculu, luni, la proiecția de la Festivalul de Film de la New York, pentru EW.
Procesul transformării lui Cooper în Bernstein, dezvăluit
Hiro a mai dezvăluit că Bradley, care este și regizor al acestei pelicule, a modificat programul specialiștilor în machiaj, astfel încât să poată intra în pielea lui Bernstein pentru a conduce producția, rămânând în același timp în personaj.
„Pentru ultima etapă, ora noastră de apel a fost 1 dimineața, în plus și-a dorit ca machiajul să fie terminat înainte de apelul echipei de filmare, astfel încât să apară ca Lenny pentru a pregăti filmarea tot. Asta a însemnat să ajungem cu două ore mai devreme decât în mod normal, așa că a fost destul de solicitant”.
Liga Anti-Defăimare: Nasul fals al lui Bradley Cooper din „Maestro” nu reprezintă un gest antisemit
În film, Cooper apare ca Bernstein în diferite etape ale vieții compozitorului, necesitând, prin urmare, perioade diferite de timp pe scaunul de machiaj.
„Trebuia să tot adăugăm pentru că, pe măsură ce îmbătrânește, aduci și mai multe elemente”, a explicat Hiro.
„Pentru scenele când era mai tânăr am lucrat la nas, buze, bărbie și păr unde ne-am folosit de o perucă. După a treia etapă, am venit cu diverse completări la obraz și gât”.
Deși Hiro nu a abordat controversele legate de machiajul lui Cooper, pe care unii critici l-au considerat „antisemit”, la proiecția de la New York, el a dat totuși o declarație cu privire la acest subiect la Festivalul de Film de la Veneția.
„Nu mă așteptam să se întâmple asta”, a recunoscut Hiro. „Îmi pare rău dacă am rănit sentimentele unora. Scopul meu și al lui Bradley a fost să-l portretizăm pe Lenny cât mai autentic posibil. Lenny avea un look cu adevărat emblematic pe care toată lumea îl știe – există atât de multe imagini cu el pentru că este și fotogenic – o persoană grozavă care a inspirat atât de mulți oameni. Așa că am vrut să respectăm și aspectul interior. De aceea am făcut mai multe teste și am trecut prin numeroase decizii, acesta fiind rezultatul”.
„Maestro” va intra în cinematografe din 22 noiembrie.