Cifre uriașe în pandemie, pentru trailerul „Cruella”. Învinge „Maleficent: Mistress of Evil” și „Aladdin”, lansate în perioada pre-Covid
În primele 24 de ore de la lansarea din 17 februarie, trailerul pentru „Cruella”, cel mai nou live-action de la Disney, despre celebrul personaj negativ din „101 de Dalmațieni”, a obținut 71 de milioane de vizualizări.
O cifră excelentă pentru un trailer lansat în pandemie. Mai mult, „Cruella” a depășit performanțele unor trailere de filme apărute în perioada pre-Covid, precum „Maleficent: Mistress of Evil” (61,7 M) și „Aladdin” (60,8 M).
Vizualizările obținute de Cruella sunt totuși departe de cele ale trailerului Disney pentru „Lion King” care a strâns în prima zi de lansare 224 milioane de vizualizări la nivel global, după ce a fost publicat de Ziua Recunoștinței în 2018. Cel pentru „Mulan”, apărut în iulie 2019, a făcut 175 milioane de vizualizări în 24 de ore.
Ținând însă cont de contextul lansării, cifrele obținute de „Cruella” sunt uriașe, notează deadline.com.
„Cruella”, regizat de Craig Gillespie, cu câștigătoarea de Oscar Emma Stone în rolul principal, intră în cinematografe în 28 mai 2021.
Îți recomandăm și:
GLOBURILE DE AUR | CELE MAI BUNE FILME DIN ULTIMUL DECENIU
NOMINALIZĂRI GLOBURILE DE AUR 2021. FILMELE ȘI SERIALELE NOMINALIZATE LA GLOBURILE DE AUR 2021
SERIALE 2021. CELE MAI AȘTEPTATE ȘI LĂUDATE PRODUCȚII ALE ANULUI
CELE MAI BUNE SERIALE DE EPOCĂ, LA CARE SĂ TE UIȚI DACĂ ȚI-A PLĂCUT BRIDGERTON. TOP 10, DE NERATAT