Anne Hathaway, de nerecunoscut cu părul blond. Actrița a fost fotografiată pe platourile de filmare din New Jersey
Anne Hathaway este aproape de nerecunoscut pe platourile de filmare ale noii producții în care joacă. Actrița în vârstă de 39 de ani nu și-a vopsit părul negru ca abanosul care a consacrat-o, ci a optat pentru o perucă, totul pentru noul rol pe care-l interpretează în drama Eileen.
Actrița a fost fotografiată pe platourile de filmare din New Jersey, Statele Unite ale Americii, iar în imagini aceasta poate fi văzută îmbrăcată în niște pantaloni negri, pe care i-a asortat cu o maletă albastră și cu un cardigan larg. Anne Hathaway este, însă, aproape de nerecunoscut, întrucât are părul blond, tuns bob. Motivul din spatele acestei transformări este rolul pe care-l joacă în drama Eileen, în care îi dă viață unei tinere ”nefericite”, care se angajează ca secretară la o închisoare pentru bărbați.
Citește și: Anne Hathaway și Jared Leto, sărut pasional pe platoul de filmare “WeCrashed”. Cum au fost surprinşi cei doi
Personajul ei, care este inspirat din romanul de debut al Ottessei Moshfegh, își petrece nopțile și weekendurile cu furturi, urmărind un paznic de închisoare pe nume Randy și curățând mizeria tatălui ei alcoolic, potrivit Good Reads.
Anne Hathaway joacă și WeCrashed, alături de Jared Leto
Deși nu multă lume se aştepta să-i vadă pe Anne Hathaway și Jared Leto în ipostaza de cuplu, cei doi actori, câștigători de Oscar, au dovedit că nu le lipsește chimia pe marele ecran. Mai multe fotografii surprinse la filmări îi prezintă pe cei doi în ipostaze romantice, ţinându-se de mână, împărtășind zâmbete și sărutări.
"WeCrashed", producție marca Apple Tv+, se bazează pe seria de podcasturi cu același nume, iar povestea se va centra în jurul scandalului financiar ce a vizat firma "WeWork", una dintre cele mai valoroase startup-uri din lume, și cuplul de narcisiști a căror dragoste haotică a făcut totul posibil.
Compania imobiliară "WeWork" a fost creată în Statele Unite în 2010 în timpul expansiunii practicii de coworking și și-a extins rapid birourile în Europa, America Latină și continentul asiatic. Fondatorii au creat așteptări uriașe care au atras nenumărați investitori, ce au evaluat compania la peste 47 de miliarde de dolari, dar gestionarea necorespunzătoare și nenumăratele practici îndoielnice din partea antreprenorilor i-au determinat să declare pierderi enorme în 2019 și vânzarea mărcii.