Bruce Willis, surprins ieșind la prânz cu un prieten. Actorul se luptă din greu cu afazia, boală de care a aflat în urmă cu șase luni
Bruce Willis continuă să-și trăiască viața deși a primit un diagnostic devastator. Actorul a aflat în urmă cu șase luni că suferă de afazie, o afecțiune care afectează capacitatea oamenilor de a vorbi, de a scrie şi de a înțelege un limbaj, atât în formă orală, cât şi scrisă.
Deși se luptă cu această boală, celebrul actor de la Hollywood a fost surprins ieșit la prânz cu unul dintre prietenii săi la prânz. Starul a părut bine dispus, purtând o pereche e pantaloni din denim, pe care i-a asortat cu o pereche de pantofi sport albi și un tricou gri, însă acesta a avut nevoie de ajutor atunci când a trebuit să urce în mașină. Actorul în vârstă de 67 de ani și-a anunțat retragerea din actorie în martie, deși a apucat să filmeze câteva producții care vor apărea anul următor.
Ieșirea actorului vine la o săptămână după ce fanii acestuia au aflat că îl vor putea vedea din nou pe celebrul star de la Hollywood jucând în filme, însă nu așa cum ar fi de așteptat. Willis va avea un „geamăn digital”, după ce și-a vândut dreptul de imagini unei companii din Rusia, care se ocupă cu conținut bazat pe inteligență artificială.
Înainte de a fi diagnosticat cu afazie, Bruce Willis a acceptat să-și folosească imaginea pentru un personaj digital atunci când a jucat într-o reclamă pentru gigantul de telecomunicații din Rusia, MegaFon. Acum, după ce a anunțat că nu va mai putea juca în filme, actorul și-a vândut drepturile de imagine companiei Deepcake, unde inginerii platformei web de optimizare a conținutului bazat pe inteligență artificială au creat un „geamăn digital” 4K ultrarealist al bărbatului de 67 de ani, introducând imagini ale feței sale în rețeaua lor neuronală.
„Mi-a plăcut precizia cu care au lucrat la personajul meu. Este un mini-film de genul comedie-acțiune. Pentru mine, este o mare oportunitate de a mă întoarce în timp. Odată cu apariția tehnologiei moderne, chiar și atunci când eram pe alt continent, am putut să comunic, să lucrez și să particip la filmări. Este o experiență foarte nouă și interesantă și mulțumesc întregii noastre echipe”, a declarat în urmă cu un an starul din „Die Hard”.
Compania din Rusia nu este singura care folosește o astfel de tehnologie. Producătorii Star Wars folosesc tehnologie deepfake pentru toți membri distribuției și pentru vedete precum Arnold Schwarzenegger, Jim Carrey și Michelle Pfeiffer. Toți au copii digitale în cazul în care nu se pot prezenta la filmări.