Scena din „Barbie” care a fost la un pas să fie scoasă din film. Greta Gerwig s-a luptat cu directorii studioului să o păstreze: „E inima filmului”
Greta Gerwig, regizoarea filmului „Barbie”, care a avut încasări record la box office în primul weekend de lansare, a dezvăluit că a existat o scenă la care directorii studioului au vrut să renunțe. Gerwig s-a luptat mult pentru a păstra acele imagini, sugerând că sunt esențiale pentru peliculă.
Scena despre care vorbește Greta este cea în care Barbie (Margot Robbie) și Ken (Ryan Gosling) se află în „lumea reală” și observă o femeie în vârstă așezată pe o bancă, moment în care Barbie se oprește să-i spună că este frumoasă, iar femeia îi răspunde blând: „Știu”.
Directorii studioului au considerat că nu a fost un moment esențial și că povestea putea fi spusă la fel de ușor și fără el. Cu toate acestea, regizoarea în vârstă de 39 de ani susține că este „inima filmului” și se bucură că a reușit să păstreze scena. Ea consideră că acesta este momentul când Barbie începe să observe amploarea emoțiilor umane pentru prima dată.
„Îmi place atât de mult scena aceea. Este un moment culminant, chiar dacă pare că nu duce nicăieri. Mi s-a sugerat că ar fi bine să o scoatem și că povestea ar continua la fel și fără ea, dar am spus: „Dacă aș tăia scena, nu s-ar mai știi despre ce este acest film”. Pentru mine, este inima filmului. Felul în care Margot joacă acel moment este atât de blând și atât de neforțat. Există elemente mai scandaloase în film și am citit părerile oamenilor din mediul online. Am tot văzut comentarii de genul: „Doamne, nu pot să cred că Mattel te-a lăsat să faci asta” sau „Nu pot să cred că Warner Bros. te-a lăsat să faci asta”. Dar pentru mine este șocant faptul că această scenă care nu duce nicăieri este încă în film.”, a declarat Greta Gerwig.
Greta Gerwig a intrat în istorie: "Barbie" are cel mai bun weekend de lansare pentru un film regizat de o femeie
Greta Gerwig a intrat în istorie, deoarece Barbie a înregistrat un weekend de lansare cu încasări de 377 de milioane de dolari în întreaga lume, devenind cel mai bun start pentru un film regizat de o femeie, relatează News.ro.
În box office-ul nord-american - SUA şi Canada - „Barbie" a ocupat primul loc cu încasări uriaşe de 155 de milioane de dolari din 4.243 de locaţii, depăşind filmul "The Super Mario Bros Movie" şi toate filmele Marvel lansate în acest an, devenind astfel cea mai bună lansare a anului.
La nivel internaţional, Barbie a generat încasări de 182 de milioane de dolari din 69 de teritorii, alimentând un weekend global de 337 de milioane de dolari, în timp ce Oppenheimer a obţinut 93,7 milioane de dolari din 78 de teritorii, reuşind chiar să depăşească Barbie în India, pentru un total global de 174,2 milioane de dolari.
De asemenea, este pentru prima dată când un film a avut un debut cu peste 100 de milioane de dolari şi un alt film a avut un debut cu peste 80 de milioane de dolari în acelaşi weekend.
Barbenheimer a afectat vânzările de bilete pentru Mission: Impossible: Dead Reckoning Part I, care au scăzut cu 64% după un weekend de deschidere solid şi recenzii bune.